§ 8 Konwersja, tryb kolorowy przy używaniu własnych danych drukowania
§ 9 Drukowanie na oryginalnym materiale
§ 10 Wydajność i opóźnienie
§ 11 Przekazanie i przekazywanie ryzyka
§ 12 Roszczenia zryczałtowane wobec klienta
§ 13 Gwarancja i skargi
§ 14 Własność materiałów drukarskich, archiwizacja, prawo autorskie
§ 15 Poufność
§ 16 Informacje o dostawcy
§ Informacje ogólne Firma Druk-24.com.pl specjalizuje się w produkcji systemów identyfikacji wizualnej wspierających promocję marki. Warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich zamówień na dostawy towarów i usług złożonych przez osoby fizyczne jak i firmy za pośrednictwem stony internetowej druk-24.com.pl W przypadku transakcji handlowych z przedsiębiorcami i osobami prawnymi prawa publicznego, mają one również zastosowanie do wszystkich przyszłych stosunków handlowych, nawet jeśli nie są wyraźnie uzgodnione ponownie. Wszelkie rozbieżne (nabywające) warunki klienta są sprzeczne.
§ Definicje Do celów niniejszych Ogólnych Warunków jest lub jest
"Klienci", osoby korzystające z usługi druk-24 pod adresem www.druk-24.com.pl ;
"usługa", wszystkie rodzaje usług, w szczególności usługi i roboty, a także dostawa i dostawa robót;
"www.druk-24.com.pl", całe strony internetowe, na których druk-24 oferuje swoje usługi, w szczególności strony internetowe dostępne pod adresem www.druk-24.com.pl;
"Rejestracja", pierwsza rejestracja i dopuszczenie do stałego korzystania z www.druk-24.com.pl;
"hasło", kombinację cyfr i / lub listów, które po zarejestrowaniu, w połączeniu z adresem e-mail, umożliwia klientowi zarejestrowanie się w serwisie za pośrednictwem www.druk-24.com.pl;
"Konto", osobiste konto użytkownika klienta, do którego klient otrzymuje dostęp poprzez wprowadzenie adresu e-mail i hasła;
"dni robocze", od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy;
"zwykłe godziny pracy", od poniedziałku do piątku od 10:00 do 17:00.
§ Cennik
Oferta ta jest specjalnie przeznaczona dla przemysłu, handlu, rzemiosła i handlu. Wszystkie ceny są cenami netto i podlegają podatkowi od wartości dodanej. O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, ceny artykułów ilustrujących zdjęcia są w sposób opisany, ale nie w odniesieniu do zawartości, akcesoriów lub dekoracji.
Podane ceny zawierają opakowanie, jednorazową wysyłkę do klienta i ustawowy podatek VAT, chyba że w potwierdzeniu zamówienia stwierdzono inaczej. Cena nie obejmuje podatków, ceł i należności w przypadku dostawy za granicę, z zastrzeżeniem odmiennego rozporządzenia.
Koszty spowodowane późniejszą zmianą danych klienta spowodowanych przez klienta, są obliczane oddzielnie.
Wszystkie towary pozostają naszą własnością aż do całkowitej zapłaty.
§ Rejestracja
Zamówienia na usługi i produkty druk-24.com.pl mogą składac klienci zarejstrowani pod adresem www.druk-24.com.pl. Rejestracja dokonywana jest poprzez wprowadzenie wymaganych danych w formularzu internetowym przeznaczonym do tego celu. Rejestracja kończy się klikając przycisk "rejestracja".
Druk-24 jest również uprawniony do odmowy rejestracji bez podania powodów, jeśli spełnione są wszystkie warunki wstępne.
§ Komunikacja z klientem
Komunikacja z klientem odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Klient bierze zatem pod uwagę szczególną ostrożność, aby zapewnić otrzymanie e-maili. W szczególności klient musi podać swój adres e-mail, aby transakcja handlowa była wykonywana najpóźniej przy składaniu zlecenia.
Klient musi niezwłocznie powiadomić Druk-24 o wszelkich zmianach adresu e-mail. Użytkownik nie może wprowadzać żadnych ustawień do swojego programu pocztowego lub skrzynki pocztowej, które uniemożliwiają otrzymywanie wiadomości e-mail lub nie pozwalają na potwierdzenie wiadomości e-mail, Np. Dlatego, że są przenoszone do folderu spam.
§ Zawarcie umowy i usług
Klient składa zamówienie na indywidualny produkt poprzez wybierając na stronie produkt jego ilość, następnie pojawiają się informacje o cenie i warunkach dostawy.
Podsumowanie danych zamówienia znajduje się na ostatniej stronie streszczenia oraz w zakładce mój koszyk. Klient ponosi odpowiedzalnośc za poprawność danych i dokładność swoich informacji. Proces zamówienia kończy się naciskając przycisk „Zamówienie”.
Po zrealizowaniu zamówienia klient wystawia wiążące zamówienie. Jeśli zamówienie zostało wysłane, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, w którym otrzyma potwierdzenie zlecenia złożonego w Druk-24 wraz z wszystkimi niezbędnymi informacjami na temat zamawiania, produktu oraz klienta. Otrzymane poczta elektroniczną potwierdzenia zamówienia nie jest równoznaczne z akceptacją zlecenia przez Druk-24 a jedynie potwiedza gotowść Druk-24 do realizacji zamówienia. Umowa staje się wiążąca po zaksięgowaniu płatności na rachunku Druk-24. W przypadki braku płatności umowa nie zostaje zawarta do czasu dokonania płatności.
Klient ma obowiązek dokładnie sprawdzić dane w przesłanym przez niego pliku do druku przed przekazaniem do Druk-24,
Kontrola plików dokonywana przez Druk-24 dotyczy tylko: - tryb koloru - rozmiar wydruku,
Kontrola danych nie obejmująca sprawdzania danych drukowania takich jak: - błędy w pisowni i błędach - rozdzielczość pliku - błędu w treści - błędów układu - renderowania kolorów, - jasności, kontrastu, - błędów czcionek. Wszelkie informacje oraz instrukcje dotyczące prawidłowego przygotowania plików są do pobrania TUTAJ oraz znajdują się w zakładce “przygotowanie plików do druku”
Ryzyko błędów w drukowanym produkcie z powodu nieprawidłowych danych drukowania pozostaje w całości po stronie klienta.
Językiem umowy jest język polski. Zamówienie zostanie zapisane przez Druk-24 wysłane do klienta za pomocą poczty elektronicznej, na pisemny wniosek klienta może zostać wysłana również kopia fizycznie pocztą, co może wiązać się z naliczeniem dodatkowych kosztów.
Zwrócenie produktu jest możliwe gdy widnieje wada, która wystąpiła po naszej stronie. Nie jest możliwe zareklamowanie produktu ze względu na jego projekt graficzny. Zamówienie robione pod klienta (plik graficzny) nie podlega zwrotowi.
§ Informacje o płatności, przetwarzaniu
Możesz zapłacić z wyprzedzeniem, gotówką na rachunek bankowy Druk-24, jednak w takim wypadku (2) (2) Umowa o zapłacie na rachunku może zostać dokonana po uzgodnieniu. W takim przypadku Druk-24 może zażądać złożenia licencji handlowej. Kwalifikacja do zapłaty na konto zakłada również, że klient podpisuje formularz umowy o płatności wysyłany przez Druk-24, który dotyczy wszystkich przyszłych płatności na koncie. Miejsce płatności dla płatności na koncie to 7 dni roboczych po otrzymaniu faktury. Jeśli Druk-24 nie będzie w stanie ustalić żadnej płatności pod koniec tego okresu, Druk-24 ma prawo przenieść roszczenie do agencji zbierającej bez dalszego żądania zapłaty lub przypomnienie, a także przekazać osobom trzecim dane osobowe wymagane do przetwarzania płatności. 3) Zastrzegamy sobie prawo do wykluczenia indywidualnych form płatności. Jeśli wybierzesz metodę płatności z wyprzedzeniem, zadzwonimy do naszego konta bankowego w potwierdzeniu zamówienia i dostarczymy towary po otrzymaniu płatności. Jeśli polecenia zapłaty są spowodowane brakiem przyporządkowania konta, zastrzegamy sobie prawo do przekazania sprawy bezpośrednio partnerowi zbierającemu. (3) (4) Czas przetwarzania zamówienia różni się w zależności od artykułu i może zostać pobrany z odpowiedniej strony artykułu. Jeśli wybrano opcję Przetwarzanie ekspresowe, czas przetwarzania nie przekracza 3 dni.
§ 8 Konwersja, tryb kolorowy przy używaniu własnych danych drukowania
(1) Druk-24 nie odpowiada za konwersję danych drukowania z formatów innych niż uzgodnione. Jeśli jednak strony uzgodnią taką konwersję w indywidualnych przypadkach, konwersja zostanie przeprowadzona na własne ryzyko. Ogólne ryzyko polega na tym, że dane zostaną utracone w wyniku procesu konwersji lub wyświetlane inaczej niż w formacie wyjściowym.
(4) (2) W przypadku korzystania z własnych danych drukowania przetwarzanie danych drukowania w trybie kolorowym CMYK innym niż określony tryb kolorów odbywa się na własną odpowiedzialność. W szczególności przetwarzanie danych RGB lub profili kolorów ICC naturalnie powoduje odchylenia kolorów od oryginału.
§ Drukowanie na oryginalnym materiale
(5) (1) Klient może zażądać stworzenia zredukowanego wydruku specjalnego wynagrodzenia. (6) (7) (2) Klient niezwłocznie zwolni ciśnienie w celu uniknięcia opóźnień w dostawie, w przypadku braku skarg po dostarczeniu ciśnienia. Po zatwierdzeniu klient potwierdzi dane drukowania. (8) (9) (3) Jeśli klient odrzuci ciśnienie, musi wysłać poprawione dane drukowania do Druk-24 (interakcja z klientem). W takim przypadku początkowo wybrany przez klienta czas usługi zaczyna się od otrzymania poprawionych danych.
§ Czas wykonania i opóźnienie
(10) (1) opóźnienia skuteczności z powodu siły wyższej oraz z powodu wydarzeń, które wydajność Druk-24 nie tylko znacznie utrudniają lub chwilowo niemożliwe - dotyczy to w szczególności strajku, lokautu, oficjalnych zamówień itp, nawet jeśli występują one u dostawców sklepu Druk-24 lub ich podwykonawców -, Druk-24 nie ponosi odpowiedzialności za wyjątkowo wiążące terminy i terminy. uprawniają one Druk-24 sklep, odroczenia służby na czas trwania opóźnienia plus rozsądnym czasie lub zrezygnować z niespełnione część całości lub części zamówienia. Jeśli spełnienie jest niemożliwe ze względu na wyżej wymienione okoliczności, Druk-24 jest zwolniony z obowiązku wykonania. Jeżeli opóźnienie trwa dłużej niż dwa miesiące, klient ma prawo do rozsądnego okresu karencji do odstąpienia od umowy nie zostały jeszcze spełnione. 2) Jeśli Druk-24 jest niewłaściwy, a klient jest przedsiębiorcą lub korporacją prawa publicznego, może udowodnić, że poniósł straty z tego tytułu, odszkodowania za każdy tydzień niewykonania zobowiązania wynoszą 0, 5%, ale nie więcej niż 5% ceny za część dostaw, których dotyczy opóźnienie. Wszelkie dalsze roszczenia o opóźnienie ponosi klient, który jest przedsiębiorcą lub organem prawa publicznego, tylko w przypadkach intencji, rażącego niedbalstwa lub stałej transakcji; w takich przypadkach stosuje się § 19 (odpowiedzialność) za szkody wykraczające poza wyrównanie, o którym mowa w zdaniu 1.
§ Przekazanie i przekazywanie ryzyka
(11) (1) W obrębie Niemiec koszty wysyłki są pobierane za zamówienie. Przesyłając nasze systemy roll-up za granicę, zwiększamy koszt przesyłki, którą obliczamy indywidualnie w zależności od kraju przeznaczenia i ilości towaru. Dotyczy to również niemieckich wysp i Zugspitze. Zwiększone koszty wysyłki nie są automatycznie obliczane przez nasz system sklepu. Gotówka w momencie dostawy nie jest możliwa za granicą. Dostawa ekspresowa jest możliwa tylko w Niemczech i zostanie rozliczona dla klienta.
(12) (13) (2) Ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowe pogorszenie stanu towarów
Ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowe pogorszenie stanu towarów przy przejściu na osobę transportową przechodzi na klienta. Dotyczy to bez względu na to, kto ponosi koszty wysyłki, a także, jeśli wykonywany jest transport przez pracowników własnych Druk-24. Jeśli towary są gotowe do wysyłki, a wysłanie lub przyjęcie opóźnia się z przyczyn leżących poza Druk-24, oświadczenie o gotowości do realizacji uważa się za zrzeczenie się, z którym ryzyko przechodzi na klienta. (14) (15) (3) Jeśli dostawa zostanie zwrócona jako niedostarczona, Druk-24 nie ma obowiązku przechowywania towarów dla klienta, chyba że klient nie ponosi odpowiedzialności za dostawę. Druk-24 zniszczy przesyłkę po sprawdzeniu poprawności przesyłki, powiadomieniu klienta i wygaśnięciu rozsądnego terminu odbioru, roszczenie o odszkodowanie Druk-24 pozostaje nienaruszone. Tymczasowe przechowywanie jest zagrożone dla klienta.
§ Gwarancja i skargi
(16) (1) Towary są niezwłocznie kontrolowane pod kątem występujących wad po dostawie. Jeśli są takie, muszą być one oznaczone przez Druk-24 w ciągu 24 godzin. Wystarczy wystartować e-mail z serwisem sklep@druk-24.com.pl. Poza przepisami ustawowymi o gwarancjach nie przyjmuje się żadnych gwarancji w odniesieniu do dostarczonych towarów lub usług. Jeśli część dostawy ma wady, nie uprawnia klienta do złożenia skargi na całe towary, chyba że klient zasadniczo nie jest zainteresowany usługą częściową. (17) (18) (2) Reklamacje, które opierają się wyłącznie na faktach, że klient nie przestrzegał wskazówek dotyczących warunków wstępnych dotyczących danych drukowania, nie można ich zebrać. Niewielkie odmiany kolorystyczne są również związane z różnymi materiałami i nie są wadą. Odchylenia kolorów od wyświetlacza na monitorach w odniesieniu do wyniku wydruku są technicznie spowodowane i nie stanowią szczególnej wady. (19) (20) (21)
§ Własność materiałów drukarskich, archiwizacja, prawo autorskie
(22) (1) Własność, prawa autorskie i wszelkie inne prawa do wykonania w materiałach drukowanych wytwarzanych i używanych do produkcji nadruków są wyłącznie Druk-24. (23) (24) (2) Arkusze wydruku, a także wpływy zostaną zniszczone po sześciu miesiącach, pod warunkiem że nie zostaną zgłoszone żadne zastrzeżenia. Zakończone dane drukowania są niszczone po zakończeniu drukowania. (25) (26) (3) Klient zapewnia, że posiada wszystkie prawa do używania, przekazywania i publikowania przekazywanych danych, w szczególności w odniesieniu do materiałów tekstowych i graficznych. (27) (28) (4) Klient musi zrekompensować firmie Druk-24 szkody wynikłe z użycia przez osobę trzecią za naruszenie praw ochronnych i innych praw, chyba że nie odpowiada za to. Klient zwalnia Druk-24 przed wszelkimi wadami, jakie może ponieść Druk-24 w wyniku roszczeń osób trzecich za szkodę czynną, za którą klient odpowiada. (29) (30) (31)
§ 15 Poufność
(32) Strony nie mogą ujawniać osobom trzecim tajemnic handlowych i firmowych, a także innych informacji poufnych wynikających z relacji biznesowych i od osób trzecich drugiej strony. Dotyczy to również po rozwiązaniu umowy.